ROMANIAN CLASSIC ROCK FEST

Oraşul Zalău va fi gazda „ROMANIAN CLASSIC ROCK FEST”

„ROMANIAN CLASSIC ROCK FEST” se doreşte a deveni un festival-concurs internaţional de muzică rock, adresat trupelor sau/şi artiştilor aflaţi la început de drum şi care abordează genurile clasice de rock melodic.

REGULAMENT DE PARTICIPARE – ROMANIAN CLASSIC ROCK FEST

ATENŢIE !!! Rugăm artiştii ale căror genuri muzicale nu se încadrează în categoriile festivalului sau nu se încadrează la condiţiile de participare, să nu trimită solicitări de înscriere şi/sau materiale demo, pentru a nu ne îngreuna munca. Mulţumim pentru înţelegere!

Data-limită pentru înscrierea trupelor în festivalul-concurs este 24 Mai 2015

1. CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:
– formaţiile sau artiştii trebuie să aibă vechime de cel mult 3 ani în actuala formulă;
– genurile abordate trebuie să fie relative la genurile clasice de rock şi metal melodic (genurile clasice – AOR, glam, new age rock’n roll, hard rock, heavy metal, power metal, speed metal etc. – precum şi derivate/subderivate din acestea);
– formaţiile sau artiştii trebuie să nu aibă lansate mai mult de un album la o casă de discuri recunoscută (EP-urile, single-urile sau demo-urile nu se iau în calcul).

2. MATERIALE ŞI DOCUMENTAŢII PENTRU ÎNSCRIERE:
Sunt două modalităţi necumulative prin care vă puteţi înscrie pe voi sau trupa voastră în concurs:
– completând o cerere de principiu, adresată de pe o adresă de e-mail oficială de contact a trupei (sau a unui membru, manager etc.) prin e-mail la adresa de e-mail asociatiaculturala@ataria.ro, în care să specificaţi intenţia voastră de participare. Vă vom trimite un reply cu datele de care avem nevoie de la voi şi cu restul indicaţiilor.
– sunând la numărul de telefon 0757 744 368, urmând să oferiţi organizatorilor informaţiile de contact şi unele link-uri de unde să ne putem documenta asupra formaţiei voastră şi a muzicii prestate de aceasta.

3. PRESTAŢIA DIN CADRUL CONCURSULUI:
Se vor interpreta 5 piese, din care cel puţin 2 piese proprii şi o prelucrare după o piesă a altor artişti (sau poate fi o a treia piesa proprie în locul prelucrării/preluării). ATENŢIE, se va puncta calitatea şi cantitatea modificată a prelucrării/preluării, iar în situaţia interpretării 1/1 pot apărea depunctaje serioase.

4. CRITERIILE DE PUNCTARE ALE JURIULUI:
– pregătirea prestaţiei;
– prestaţia live;
– compoziţie;
– versuri;
– ţinuta scenică;
– coregrafie;
– interacţiune cu publicul.

5. MODALITATEA DE VOT A PUBLICULUI:
Fişele de vot vor fi înmânate doar publicului prezent la festival până aproape de finalizarea prestaţiei primei formaţii din festival (doar aceia vor putea vota). Urna de vot se va deschide doar după prima piesă interpretată de ultima formaţie din festival. Pentru mai multă siguranţă, cei ce vor primi fişe de vot vor avea brăţară diferită faţă de restul publicului, pentru a nu putea transfera fişele altor participanţi. Votul publicului va conta în proporţie de 30%.

6. ORDINEA PRESTAŢIILOR:
În prima zi de concurs, vor intra (cu prioritate) artiştii care îşi au reşedinţa pe raza a cel mult 200 de km depărtare de Zalău, prin tragere la sorţi, iar în a doua zi de concurs vor presta ceilalţi artişti, tot în ordinea stabilită prin tragere la sorţi. În funcţie de situaţie, desigur că vor putea apărea modificări, astfel încât totul să decurgă mulţumitor atât pentru concurenţi, cât şi pentru organizator.

7. CONDIŢII OFERITE ARTIŞTILOR PARTICIPANŢI ÎN CONCURS:
Se oferă cazare şi masă gratuită pentru artiştii din afara Judeţului Sălaj, pentru zilele de Vineri, Sâmbătă şi Duminică (inclus doar mic dejun) şi doar masă pentru artiştii din Judeţul Sălaj, în zilele de Vineri şi Sâmbătă!

8. PREMII:
Vor fi premiate locurile 1, 2 şi 3. Premiile vor consta în bani, vouchere şi/sau produse. De asemenea, se vor oferi trofee. Valoarea premiilor se va face publică şi va fi actualizată pe parcurs. La această oră, cuantumul premiilor este de aproximativ 600 de euro. Creşte în continuare!

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vă adresaţi Asociaţiei Culturale ATARIA.

Vă dorim mult succes şi abia aşteptăm să ne vedem în număr cât mai mare la Zalău :).